Figyelem! Az Ön által felkeresett archív weboldal már nem frissül. Amennyiben Győr Megyei Jogú Város megújult honlapjára szeretne ellátogatni, úgy kattintson ide: gyor.hu!

×Figyelem! Az Ön által felkeresett archív weboldal már nem frissül. Amennyiben Győr Megyei Jogú Város megújult honlapjára szeretne ellátogatni, úgy kattintson ide: gyor.hu
image
image
image
image
image
image
image
image

Kilenc díjat nyert Győr a marketing versenyen

Az eddig megszerzett 19 városmarketing gyémánt-díjhoz szerdán újabb kilencet nyert a győri önkormányzat, amellyel továbbra is holtversenyben vezeti a marketing-ranglistát…

Az Országos Városmarketing Díjat a Magyar Marketing Szövetség alapította. A kezdeményezés célja egyrészt a városmárkázás helyes gyakorlatának elterjedése, másrészt az, hogy széleskörű nyilvánosságot kapjanak a városmarketing területen alkalmazott jó gyakorlatok. Az idei díjátadót szerdán tartották a fővárosban, ahol városunk számos elismerést vehetett át.

Lapunk Rácz Annamáriát, a hivatal Városmarketing és Programszervezési Osztályának vezetőjét kérdezte a díjátadó kapcsán. „Az idén tíz marketingtevékenységgel nevezett a város, amelyekről azt gondoljuk, hogy érdemesek a széleskörű bemutatásra, esetleg más városoknak is jó példával szolgálhatnak. Győr színes programkínálatához, kulturális életéhez, a tavalyi Európa Kulturális Fővárosa pályázathoz, sőt városfejlesztési projektekhez is olyan marketingelemek tartoztak, amelyek azok népszerűsítését, könnyebb beazonosíthatóságát, a győri kínálat sokszínűségét mutatják az „Egy város ezer élmény” szlogennek megfelelően. Mindezeket olyan partnerekkel valósítottuk meg, mint a Győri Művészeti- és Fesztiválközpont, a Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum, a Dr. Kovács Pál Könyvtár és Közösségi tér, a Győr Projekt Kft., a Karzat Színház Nonprofit Kft., a Cycleme Bérkerékpár Rendszerek Kft. vagy éppen a Győrplusz Média Zrt, de a többi, fel nem sorolt városi intézmény is köszönetet érdemel az összehangolt marketingtevékenységért.”

Az osztályvezető a győri pályázatokat sorolva elmondta, a tízből kilenc pályázatunk nyert. A rendezvény-esemény kategóriában népszerű és a magyar hagyományokra építő Nép- és világzenei Fesztivállal, valamint az Európa Kulturális Fővárosa megmérettetés tavaly decemberi zsűri látogatására szervezett nagyszabású prezentációval neveztek, de ott volt a győztes pályázatok között a Stílusos Art Piknik is, amely a Turizmusfejlesztők és Tanácsadók Szövetsége különdíját is elnyerte. A külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a megújult és bővített Győr könyvvel és a Győr2023 Facebook oldallal arattunk sikert. A belső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a győri szerzők köteteit kínáló Lokálpatrióta könyvesbolttal és az Európa Kulturális Főváros pályázatunk kiadványával és nyereményjátékéval nyert díjat a város. „Az arculattervezés kategóriában Győr legújabb és talán legegyedibb programjának, a 31! összművészeti fesztiválnak az arculatával indultunk, míg a városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategóriában az országosan is egyedülálló, zárt rendszerű kerékpártárolót, a GyőrBox-ot mutattuk be. Amelyek szintén díjat érdemeltek.”

Városunk négy éve négy, három éve öt, két éve ismét négy, tavaly pedig hat gyémánt díjat nyert el. A szerdai díjátadón kiderült, hogy az idén további kilenc gyémántdíjat zsebelt be Győr, amivel továbbra is Miskolccal közösen vezeti a gyémánt-ranglistát, és immár 28 olyan marketing tevékenységgel büszkélkedhet, amelyet követendő példának tart a szakmai zsűri a városmarketing területén.