





Megnyílt a közös ügyfélszolgálati iroda
A Kommunális Szolgáltató, az Inszol, a Győrhő és a PannonVíz közös ügyfélszolgálati irodáját május 5-én, hétfőn adták át a Jókai úti parkolóház oldalában…
Borkai Zsolt polgármester az átadáson elmondta, a városvezetés korábban az ügyfélbarát önkormányzat programját hirdette meg, aminek már több eleme (például az okmányirodában létesült postai befizetőhely) megvalósult.
A mai nap egy újabb állomás, amikor a szolgáltatók megnyitják közös ügyfélszolgálati irodájukat. Az irodában az ügyfelek egyszeruen intézhetik ügyeiket, hiszen nem kell több irodát felkeresni, a négy szolgáltatót egy helyen elérhetik.
Németh Zoltán alpolgármester hozzátette, az iroda nyitva tartása is rendkívül kedvező és ügyfélbarát (hétköznap 8-18, szombaton 8-14 óráig). A győriek így a munkaidejük lejárta után, vagy akár egy szombati belvárosi bevásárlás idején is elintézhetik például a vízdíjjal kapcsolatos ügyeiket.
Fontos még, hogy parkolóhely kereséssel sem kell bajlódni, hiszen a parkolóház nyitva áll az ügyeiket intézők előtt. A jelenlegi iroda bővítése is várható, így az ügyfélfogadás még kényelmesebbé válik majd.
Kovács Barnabás, a Komszol ügyvezetője kifejtette, a cél az volt, hogy az önkormányzati szolgáltatók olyan ügyfélbarát módszert találjanak, ami az eddiginél jobban szolgálja a győrieket, és megkönnyíti számukra az ügyintézést.
Ezt a célt szolgálja a közös szolgáltatói honlap is, amely segít a győrieknek az eligazodásban, és az információszerzésben (http://www.kozszolgak.hu/).