image
image
image
image
image
image
image
image

Négy Gyémánt-díj Győrnek

Két éve négy, tavaly öt, az idén pedig ismét négy gyémánt díjat nyert városunk, amivel továbbra is az Országos Városmarketing Díj Gyémánt ranglista első helyezettje…

 

Győr város új arculatát, a „Védd a helyit, vedd a kisalföldit” – termelői piacot, a Barokk Bált és a RómerKvelle Fesztivált is kitüntetésre érdemesnek ítélte a zsűri az Országos Marketing Díj versenyen. A díjátadón elhangzott, Győr továbbra is élen jár a jó marketingötletek tekintetében, egyben sok sikert kívántak az EYOF megrendezéséhez, amely újabb jó gyakorlatokra ad lehetőséget.

 

A megmérettetés évről évre nagyon jó visszajelzés számunkra, hiszen szeretnénk a lehető leghatékonyabban bemutatni azokat az értékeket, programlehetőségeket, amelyeket Győr kínál az itt élőknek és a hozzánk látogatóknak. A gyémánt díjak jól mutatják azt a városi összefogást, amely keretében a kulturális, sport és turisztikai kínálatunkat összeállítjuk, hiszen az évek során az önkormányzat mellett számos intézmény, társulat, egyesület kínálata került már a díjazottak közé. – fogalmazott lapunknak Domanyik Eszter a Városmarketing és Programszervezési Főosztály vezetője. Kiemelte, hamarosan kezdődik a nyári programsorozat, amely több olyan fesztivált is felsorakoztat, amelyek már határainkon túl is népszerűek, a júliusi Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál pedig egész Európa előtt kinyitja Győr kapuját.

 

Pápai Nikolett marketing referens hozzáfűzte, Győr ezer élményt tartogat minden hozzánk látogató számára, új arculatunk is erre a sokrétű kínálatra hívja fel a figyelmünket újszerű, mégis közérthető stílusban. Kiemelte, örömteli, hogy nem csak mi, győriek gondoljuk úgy, hogy ezer kincs birtokában vagyunk, hiszen minden évben próbálunk győri kuriózumokat indítani a pályázaton, melyeket gyémánt díjra is érdemesnek tart a szakmai zsűri. Győr annyi értéket rejt, hogy ezt a sort még jó néhány évig tudjuk folytatni.„

 

A nyertes pályázatokat az önkormányzat mellett a Győri Művészeti és Fesztiválközpont, valamint a Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum nyújtotta be. Tóthné dr. Kardos Krisztina, a fesztiválközpont igazgatója lapunknak elmondta, a termelői piac sikere a helyi portékák népszerűségében rejlik. A színes kísérőprogramokra is egyre nagyobb az érdeklődés, miközben a résztvevők elbeszélgethetnek a termelőkkel és beszerezhetik a finomságokat. „Ebben az évben több újítással is készültünk: főként akusztikus jellegű koncertek szórakoztatják a piacra kilátogatókat, a napernyők, a kockás terítős asztalok, virágok otthonosabb hangulatot varázsolnak. Tavasszal egyéb programokkal is kiegészül –látványfőzéssel- a rendezvény. Ekkor természetesen nagyobb színpadra, más térelrendezésre van szükség.” A Barokk Bállal kapcsolatban kiemelte, a farsangi szezon egyik legkülönlegesebb eseménye, mely az idén már 25-ik alkalommal várta egy igazi időutazásra a barokk és rokokó ruhába öltözött vendégeket.

 

Grászli Bernadett, a Rómer múzeum igazgatója kérdésünkre elmondta, a RómerKvelle egy olyan hiánypótló fesztivál a városban, amely a fiatal felnőtt korosztályt célozza meg, és biztosít számukra belvárosi majális hangulatot a május 1-hez legközelebb eső hétvégén. Öt éves múltja alatt nagy utat járt be, egyre nagyobb népszerűségnek örvend, hiszen a Rómer Ház zenei kínálatát egészíti ki, amelyben az igényes élőzene fontos szerepet játszik. A fesztivált az önkormányzat támogatásával, a múzeum szervezésében, külsős programmegvalósítók munkájával és ötleteivel alkották meg.