image
image
image
image
image
image
image
image

Népszeru a Lakossági Kapcsolatvonal

A beérkező hívásokat Borbélyné Simon Panka lakossági referens fogadja, aki – előzetes bejelentkezés után – személyesen is fogadja azokat, akik közérdeku észrevételeikkel szeretnék segíteni a hivatal munkáját.

Mint ismeretes, korábban egy üzenetrögzítő fogadta a lakossági bejelentéseket a 442-432-es vonalon (ami továbbra is él), januártól viszont személyes kapcsolatfelvételre is adott a lehetőség hivatali időben. Az 500-180-as telefonszám mellett e-mailen is várják a bejelentéseket a lakossag@gyor-ph.hu címen.

A lakossági referens rendszeres időközönként tájékoztatja Borkai Zsolt polgármestert a beérkezett észrevételekről. A kapcsolat-vonalon elsősorban olyan bejelentéseket várnak, amelyek közérdeket érintenek, például egy-egy városrész közösségi problémáira hívják fel az illetékesek figyelmét.

A referens elkéri a bejelentő elérhetőségét, majd az információkat továbbítja az illetékes iroda, vagy külső szerv felé. Az eredményről tájékoztatja a bejelentőt is. A Lakossági Kapcsolatvonal nem az egyéni szociális problémák kivizsgálására hivatott. A szolgáltatás célja, hogy a közösséget érintő problémákat a lehető leggyorsabb időn belül orvosolják.

Ilyen problémák lehetnek például a közlekedéssel kapcsolatos gondok, kátyúk, közvilágítási problémák bejelentése, rendeletekkel és szabályozásokkal kapcsolatos információk kérése, egy-egy városrészben folyó építési munkákkal, a közgyuléssel, képviselőkkel kapcsolatos, vagy a hivatal munkáját érintő észrevételek jelzése.