





Pályázat önkormányzati biztosi névjegyzékre való felkerülés céljából
GYŐR MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA pályázatot hirdet az államháztartásról szóló 1992. XXXVIII. törvény, az államháztartás muködéséről szóló 217/1998.(XII. 30.) Korm. sz. rendelet, valamint Győr Megyei Jogú Város költségvetéséről szóló rendelet alapján az önkormányzati biztosi névjegyzékre történő felkerülés céljából.
Az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény rendelkezése szerint az önkormányzat a fenntartási körébe tartozó költségvetési szervhez a 217/1998.(XII. 30.) Korm. sz. rendelet, valamint Győr Megyei Jogú Város mindenkori költségvetéséről szóló rendeletben foglaltak szerinti esetekben önkormányzati biztost jelöl(het) ki.
Az önkormányzati biztos alapfeladata az intézmény tartozásállományának felszámolása. Fel kell tárnia a tartozásállomány felhalmozódásának okait, majd rövid és hosszú távú intézkedési tervet készítve az intézmény pénzügyi - gazdasági stabilitásának megalapozása céljából, részt kell vennie annak megvalósításában a megbízási szerződésben foglaltak szerint.
(Az önkormányzati biztos jogait és kötelezettségeit a 217/1998.(XII. 30.) Korm. sz. rendelet szabályozza. Az önkormányzati biztos(ok) díjazása és költségtérítése esetenkénti megbízási szerződésben, egyedileg kerül meghatározásra.)
A névjegyzékre történő felvétel alapfeltételei:
· büntetlen előélet,
· magyar állampolgárság,
· felsőfokú pénzügyi, számviteli iskolai végzettség,
· regisztrált (államháztartási szakos) mérlegképes könyvelői bejegyzés,
· az elmúlt 10 évben legalább 7 (hét) éves szakirányú költségvetési gyakorlat, és/vagy piacgazdasági gyakorlat
Pályázatot nyújthat be:
· minden magánszemély, aki a feltételeknek megfelel,
· jogi személy, ha tevékenységi körébe az önkormányzati biztos alapfeladataival összefüggő tevékenységek eletartoznak, illetve, ha az általa önkormányzati biztosnak név szerint megjelölt személy a fenti feltételeknek megfelel, és tevékenységéhez a jogi személy garanciát vállal.
Nem pályázhat:
· aki Győr város költségvetési intézményhálózatában, ill. polgármesteri hivatalában foglalkoztatott.
A pályázathoz mellékelni kell:
· a büntetlen előéletet igazoló érvényes okmányt (erkölcsi bizonyítvány),
· szakmai önéletrajzot,
· iskolai végzettséget igazoló okmány másolatát,
· a mérlegképes regisztráció dokumentumát, igazolást annak érvényességéről,
· jogi személy által történő jelölés esetén az előzőeken kívül megfelelő referenciamunkák bemutatása is szükséges.
A pályázatban meg kell jelölni, hogy
· a pályázó melyik ágazatba tartozó költségvetési intézményi körre vonatkozóan rendelkezik kiemelt speciális szakismeretekkel és gyakorlattal,
· mely ágazatban, szakterületen vállalná az önkormányzati biztosi feladat ellátását.
A pályázatot 2007. június 25-ig beérkezően – zárt, a pályázó nevét külsején nem tartalmazó, „Önkormányzati biztosi pályázat” megjelölésu, ajánlott küldeményként feladott borítékban, vagy személyesen -- lehet benyújtani a következő címre:
Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztály
9021 Győr, Városház tér 1. Pf : 56.
Felvilágosítást a 06-96-500-135-ös telefonszámon lehet kérni.
Az önkormányzati biztosi névjegyzék – melyre maximum 7 jelentkező kerülhet fel -- Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Közlönyében és honlapján kerül közzétételre. A közzétételben szereplők a kihirdetéstől számított három évig kérhetők fel (jelölhetők ki) önkormányzati biztosként.