Figyelem! Az Ön által felkeresett archív weboldal már nem frissül. Amennyiben Győr Megyei Jogú Város megújult honlapjára szeretne ellátogatni, úgy kattintson ide: gyor.hu!

×Figyelem! Az Ön által felkeresett archív weboldal már nem frissül. Amennyiben Győr Megyei Jogú Város megújult honlapjára szeretne ellátogatni, úgy kattintson ide: gyor.hu
image
image
image
image
image
image
image
image

Postai befizetőhely az okmányirodában

Postai befizetőhelyet adtak át az Árpád úti okmányirodában július 5-én, csütörtökön. Az ügyfelek ezután helyben is befizethetik az ügyintézéshez szükséges csekkeket, és nem kell elmenni a postára, majd újra visszatérni az okmányirodába.

Az okmányirodai feladatok ellátásával összefüggésben évek óta igényként fogalmazódik meg az okmányirodai szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjfizetési kötelezettség helyben történő teljesítésének lehetősége. Ezáltal gyorsulhat az ügyintézés, és az ügyfeleknek nem kell elmenni a postára feladni a csekket, majd újra visszatérni az okmányirodába.

Az átadáson dr. Papp László jegyző elmondta, a városvezetés ügyfélbarát hivatalt hirdetett, ennek elemeként először az Adóügyi Osztály ügyfélfogadója, majd az Anyakönyvi Hivatal újult meg, most pedig az okmányiroda szolgáltatásának színvonala emelkedik, amely az ügyfél érdekeit szolgálja.

Borkai Zsolt polgármester hozzátette, a győriek régóta vártak erre, hiszen az új szolgáltatással kényelmesebbé, gyorsabbá válhat az ügyintézés. A polgármester megköszönte Gulyás Ernőnek, a Magyar Posta Rt. Nyugat-magyarországi Területi Igazgatósága igazgatójának az együttmuködést, hogy megvalósulhatott az új szolgáltatás.

Gulyás Ernő kifejtette, az okmányirodában létesített ablak nem posta, hanem befizetőhely, ahol az okmányirodai csekkeket adhatják fel az ügyfelek. Hozzátette, az igény jogosnak bizonyult, hiszen a próbaüzem ideje alatt napi mintegy ötszáz befizetés történt, ami várhatóan még emelkedni is fog.

A postai befizetőhelyet Borkai Zsolt polgármester adta át, ezután az ügyfelek rögtön használatba is vették az új szolgáltatást.