





Új ügyfélhívó rendszer az okmányirodán
Az ügyfélbarát önkormányzat program keretében alakították ki az okmányirodán az új ügyfélhívó rendszert, amely a gördülékenyebb ügyintézést szolgálja…
Reider Ernő az Informatikai és Gondnoksági Csoport vezetője 2009. február 6-án, pénteken számolt be arról, hogy az okmányirodán megvalósult az új ügyfélhívó rendszer, amelynek egyik haszna, hogy a Magyarország.hu-n keresztül érkező foglalásokat, és a helyben történő foglalásokat folyamatosan szinkronizálják egymással, így elkerülhetők az időpont ütközések, vagyis egy időpontra nem érkezhet két különböző foglalás.
A másik jelentősége, hogy rövidül az ügyintézés ideje, hiszen az ügyfél sorszámot húz, amikor sorra kerül, elintézi ügyét, majd az ügyintéző ugyanezzel a sorszámmal irányítja a postai befizetőhelyre, így ott már nincs újbóli sorban állás. Amennyiben valaki a Czuczor utca felőli helyiségben intézi ügyét, öt perc áll rendelkezésre, hogy átérjen a másik oldalon található postai befizetőhelyre.